emiliaakeson

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av emilia åkeson - 30 juni 2012 21:22

Bloggar från mobilen , kommer ett långt inlägg om gt idag eller imorgon hade fått önskemål om det!Sitter ute med världens bästa evelina & chillar med trevligt folk.Har varit på stranden & badat med massa trevligt & nice folk , har bränt mig som f*n !!!!Efter det stack jag till stallet igen och hjälpte jennifer med ungponnyn rizzla , red faktiskt henne lite idag super duktig var hon.Ska kolla hur gt är imorgon annars så vet vi inte ....Ha en trevlig kväll allihopa för det ska jag.Puss

Av emilia åkeson - 30 juni 2012 11:17

Godmorgon på er i det härliga vädret , blev inget tävling idag för har varit & kollat gt och han är halt....

Så jag pysslade om han lite sen fick han gå ut i hagen och mysa i det överfina vädret.


Igår träffade jag min fina vän Felizia vädret sög men härligt sällskap med henne!

Vi handlade godis & snacka massa skit haha!


Idag ska jag bara ta det lungt är lite deppig iumed jag vet inte vad det är för fel på gt så om det inte är bättre imorron ska jennifer ringa en veterinär:`(. Hoppas verkligen han är okej !

Men vi tror det är något med hans skor för han har gått någonvecka i övertid för hovslagaren hade semester men på onsdag ska ha dit & få helt nya skor & fina hovisar.


Nu ska jag gå & duscha sen ut i solen ! Ha det bra allesammans.

puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och varmt välkommen till min blogg emiliaakeson.bloggplatsen.se.
Jag heter Emilia Levin Åkeson, 15 år!


Här kommer jag dela med mig om tips,träning & tävlingsresultat och mycket annant inom ridsporten.

Jag är en hoppryttare och tävlar min trän

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ridpass


Ovido - Quiz & Flashcards