emiliaakeson

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

HOPPTRÄNINGEN!

Av emilia åkeson - 16 juli 2012 17:22

Hoppträningen idag gick galant han lyssnade jätte bra men var samtidigt stark och pigg men det gick att kontrollera han vilket jag inte är van vid i hoppningen men jag är jätte nöjd och taggad till helgens tävling i Frosta.


Vi hoppade först lite linjer så kontrollen satt och att hästen va lyhörd och lyssnade på ryttaren och var med en , sen hoppa vi en bana på det och jag slutade väll på en 110,120 bana ungefär mer behövdes inte för det är inte höjden som räknas.


Sen om ni kollar på min utrustning så köpte jag schabraket & stigbyglarna och hans pannband men det ser ni inte så bra men det är blått och gult strass med läder kant var tvungen att ha huva på gt för det blåste så pass och han hatar när det blåser om ni undrar!


Jag & bästa julia !

              

Sen sist men inte minst mitt failsprång men aja haha!

   


Och tack liz att du fottade puss!


Nu ska jag gå & duscha och sen bara chilla ensam hemma skönt ibland kanske träffa nbågon senare men inget bestämt!


VI hörs kanske senare men hoppas ni blev glada nu puss! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia åkeson - 17 juli 2012 15:26

Hejhej på er !   Nu har jag precis duschat och sitter och fikar med mamma&pappa&bror&mormor och morfar för min fina och underbara mamma fyller år idag grattis till dig mamma.   Har ridit gt och Rizzla idag , både skötte sig jätte bra gt tränd...

Av emilia åkeson - 16 juli 2012 12:39

Hur tycker ni jag värkar som person tex , i min ridning eller över huvudtaget? ...

Av emilia åkeson - 16 juli 2012 12:29

..haha ligger fortfarnde i sängen vaknade vid halv tio men ligger i sängen fortfarande men det är ett väder som inte är lockande till att gå upp & har inte ätit frukost än så får väll ta och göra det strax för min mage börjar kurra. Drar mig till s...

Av emilia åkeson - 15 juli 2012 14:32

Somsagt så hade jag det jätte stressigt igår hade massa att göra & hade då inte tid med bloggen... Igår...Men jag red ut på Rizzla tillsammans med saga & jordan och mamma såklart hon var med å kolla Rizzla iumed hon är bara 4 år & har aldrig ridit ...

Av emilia åkeson - 14 juli 2012 14:34

Bloggar imorron om min dag på falsterbo & vad jag köpte och vem jag såg woops! Ska rida ut med gt snart så stressart ihjäl puss! ...

Presentation


Hej och varmt välkommen till min blogg emiliaakeson.bloggplatsen.se.
Jag heter Emilia Levin Åkeson, 15 år!


Här kommer jag dela med mig om tips,träning & tävlingsresultat och mycket annant inom ridsporten.

Jag är en hoppryttare och tävlar min trän

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ridpass


Ovido - Quiz & Flashcards