emiliaakeson

Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Usel updatering jag vet..

Av emilia åkeson - 11 juli 2012 20:43

Ja förlåt hade verkligen inte tid eller ork att blogga igår men ja jag tar igen det en annan gång!

Vi (jag & saga) hade det riktigt härligt i stallet & gt är helt magisk att rida nu för tiden har hittat en pussel bit som behövdes.

Vi hade markarbete gick verkigen jätte bra & gt trampa på över förväntan älskade polle!

Sen avslutade vi på ett litet hinder som slutade på 110.

Efter det käka jag & duscha sen va jag alldeles för trött at blogga..



Idag , så var det stallet tidigt vi hoppade lite idag bla en studs & en tre kombination med galoppbom , räcke,räcke & oxer ut..bild kommer imorgon för det laggar satan när jag ska ladda upp bilden så får göra det imorron istället!


Efter det red jag ut på Rizzla & saga på Jojje , rizzla skötte sig helt otroligt bra han gjorde ingenting hon har aldrig gått med någon på ryggen ute i trafiken eller varit i trafik överhuvudtaget helt magiskt , imorron ska jag rida henne också och då ska vi gå över lite bommar!
Blir att rida gt också med lite lätt dressyr för han vilar på fredag då jag åker till falsterbo!

Kort inlägg men det får duga , ska snart nanna så jag orkar upp till stalet imorronbitti..så puss& godnatt på er.


Saga Classon du är underbar !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emilia åkeson - 17 juli 2012 15:26

Hejhej på er !   Nu har jag precis duschat och sitter och fikar med mamma&pappa&bror&mormor och morfar för min fina och underbara mamma fyller år idag grattis till dig mamma.   Har ridit gt och Rizzla idag , både skötte sig jätte bra gt tränd...

Av emilia åkeson - 16 juli 2012 17:22

Hoppträningen idag gick galant han lyssnade jätte bra men var samtidigt stark och pigg men det gick att kontrollera han vilket jag inte är van vid i hoppningen men jag är jätte nöjd och taggad till helgens tävling i Frosta.   Vi hoppade först lit...

Av emilia åkeson - 16 juli 2012 12:39

Hur tycker ni jag värkar som person tex , i min ridning eller över huvudtaget? ...

Av emilia åkeson - 16 juli 2012 12:29

..haha ligger fortfarnde i sängen vaknade vid halv tio men ligger i sängen fortfarande men det är ett väder som inte är lockande till att gå upp & har inte ätit frukost än så får väll ta och göra det strax för min mage börjar kurra. Drar mig till s...

Av emilia åkeson - 15 juli 2012 14:32

Somsagt så hade jag det jätte stressigt igår hade massa att göra & hade då inte tid med bloggen... Igår...Men jag red ut på Rizzla tillsammans med saga & jordan och mamma såklart hon var med å kolla Rizzla iumed hon är bara 4 år & har aldrig ridit ...

Presentation


Hej och varmt välkommen till min blogg emiliaakeson.bloggplatsen.se.
Jag heter Emilia Levin Åkeson, 15 år!


Här kommer jag dela med mig om tips,träning & tävlingsresultat och mycket annant inom ridsporten.

Jag är en hoppryttare och tävlar min trän

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ridpass


Ovido - Quiz & Flashcards