emiliaakeson

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av emilia åkeson - 1 juli 2012 22:29

Åh satt & skrev det längsta inlägget någonsin om gt & du tror inte datajävlen dör..h*lvete!!!

Så är så satans förbannad & inte på humör & irriterad.

Samlar mod och gör det imorgon för nu är det inte lämpligt ÅÅÅHHH!



En mycket bra nyhet är att gt inte är halt  längre vilket är underbart , men ska vänta & rida han tills onsdag när han har varit hos hovslagaren för riskrera något  är bara onödigt om något händer för han har lösa skor& så.


Idag: har jag varit med jennifer hela eftermiddagen/kvällen först hovslagen men han va inte där så vi krde hem sen hade jennifer en rivatlektion så jag hängde medpå den , hon super duktig den tjejen & en ur possitiv söt ponny sen cyklade jag hem & käkat sen hamna jag här & fixa mitt långa inlägg som sket sig... 


Imorgon ska jag va i stallet halv 9 ska med jennifer till hovslagaren imorgon istället , för hovslagaren hade glömt det idag hmm..men ska fixa med gt & sånt också sen om det är väder blir det säkert stranden med trevligt folk.


Har också anmält mig till Frosta en 110 den 20 taggar satan !


Ska snart sova för är trött i hela kroppen & speciellt huvudet natti!

puss


bättre updatering kommer imorgon & förhopningsvis inlägget om gt.


Min alldeles översnygga prins som jag älskar enormt !


 


Av emilia åkeson - 1 juli 2012 14:07

Sitter vid datan vilket jag har gjort hela förmiddagen är sjukt trött & kan inte vara ute i solen för har bränt mig.

Sitter & förbereder det långa inlägget om gt ikväll så håll utskik ikväll!

& har snackat en massa med tjejen som red honom alldra mest & massa bilder på det & en lång story!


Ska sticka till stallet strax och fixa gt och se hur det är med honom mamma hänger med & kollar honom. Efter det ska jag med jennifer med rizzla till hovslagaren ska bli spännande och se hur det går ,gts tur på onsdag.


Ha det bra i härliga soliga svergie själv måste jag ha långbyxor -.-



Här får ni ett smakprov gt & Nelly.woopa  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och varmt välkommen till min blogg emiliaakeson.bloggplatsen.se.
Jag heter Emilia Levin Åkeson, 15 år!


Här kommer jag dela med mig om tips,träning & tävlingsresultat och mycket annant inom ridsporten.

Jag är en hoppryttare och tävlar min trän

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ridpass


Ovido - Quiz & Flashcards