emiliaakeson

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av emilia åkeson - 17 juli 2012 15:26

Hejhej på er !


Nu har jag precis duschat och sitter och fikar med mamma&pappa&bror&mormor och morfar för min fina och underbara mamma fyller år idag grattis till dig mamma.


Har ridit gt och Rizzla idag , både skötte sig jätte bra gt trände jag galoppombyte och det gick faktiskt jätte bra jag och han blev ganska svettiga och trötta men det blev ett jätte bra pass som jag var nöjd med.


Rizzla galopperade för första gången med ryttare på ryggen idag och han tog galoppfattningen med hjälp av lite spö och en väldigt snabb trav haha , men hon bockade ganska mycket innan hon fattade att hon skulle gå framåt liksom men det gick jätte bra och jennifer var väldigt nöjd och glad över henne, så imorgon ska vi testa hoppa lite!

Nästa onsdag ska jag vara med på en p&j på 20 cm med henne kommer bli väldigt spännande hihi!


Men ja nu ska jag vara lite social mot folket puss på er hörs senare!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och varmt välkommen till min blogg emiliaakeson.bloggplatsen.se.
Jag heter Emilia Levin Åkeson, 15 år!


Här kommer jag dela med mig om tips,träning & tävlingsresultat och mycket annant inom ridsporten.

Jag är en hoppryttare och tävlar min trän

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ridpass


Ovido - Quiz & Flashcards